Tuesday, December 14, 2004

update

hi guys, korte update:
Laurenz en ik zijn gisteren bij Babybeach gaan zwemmen, heerlijk. Het witte strand heeft super zacht zand waar je een tikkie in weg zakt. Dorien vliegt morgen naar Curacao voor 2 nachtjes (kort snoep reisje met Hans). Alles gaat prima, lekker weer, geen regen meer, de douche is nog steeds te koud om mijn haar eronder te wassen, ik kook nog steeds water en gebruik een kommetje en een emmer om mijn creme spoeling eruit te wassen, dit doe ik al 2 maanden, het koelt toch meer af dan ik dacht, voordat ik hier naartoe verhuistte. Laurenz gaat zee vissen met collega's donderdag ochtend, en ik ga donderdag avond dineren met alle hotel medewerkers (80) bij Amazonia, door komen ze telkens met verschillende vlees spiezen langs je tafel lopen om er stukjes van af te snijden, je eet de hele avond door kleine beetjes en er is een salade bar met sushi en zalm, smullen! Happy days!

No comments:

Please follow me on Social Media