Thursday, December 16, 2004

leuke baan

Laurenz heeft een baan met vele mogelijkheden wat betreft vrijkaarten en feest uitnodigingen. we gaan zondag samen naar het Renaissance eiland, het is een 40 acre prive eiland dat vlak voor de kust van Aruba ligt (10 minuutjes varen), ze hebben er een bar, restaurant, spa, snorkel en snuba club, vele stranden en watersporten. Maandag zijn we ook samen vrij, dan probeer ik kaartjes in te wisselen voor de party boot, de Tattoo (open bar) met 2 dansvloeren en dj's, die vrijkaartjes heeft mama weten te bemachtigen een paar maanden geleden en ik mag ze gebruiken.
Laurenz heeft ook vrijkaarten gekregen voor een NL/ Braziliaanse band Zuco 103, dat word ook gezellig volgende week. Tevens op 25 December een full moon party op het strand van Havana Beach Club. Deze maand word er veel gefeest en gezopen, ik probeer er een beetje in mee te gaan hoewel ik veelal met mijn drukke baan soms al om 10 uur 's avonds in bed lig, en vele stapavonden aan me voorbij laat gaan, gelukkig krijg ik altijd een gedetailleerde update van iedereen in geur en kleur, met wat ik nu weer gemist heb, ik voel me dan altijd nog volwassener met mijn baan en "rustige" leventje, ha ha. Prettige dagen, kus x x x

No comments:

Please follow me on Social Media