Thursday, October 06, 2005

6 Oktober

heerlijk een ochtendje vrij, ik begin pas om 3 uur vanmiddag. Nu heb ik eindelijk de kans om mijn business plan uit te testen; het verkopen van foto lijstjes, met het woord: Aruba erop. Verf erbij, muziekje op de achtergrond, flesje water (heb een katertje van een gezellig feestje van afgelopen nacht), de eerste laag zit erop, ik werk met blauw (mijn lievelings kleur) en een beetje geel en rood.
1 is gelukt, de 2e niet. 50-50 kans op slagen tot nu toe.
Ik ga ook een test doen met een mooie stift om het woord te schrijven i.p.v. te verven. Als het af is zal ik een foto downloaden op dit blog.
Ik heb al een winkel waar ik de lijstjes neer kan zetten en 1 x per week het geld kan komen ophalen (als het aanslaat dus). no cure, no pay.
Alles gaat prima hier, harde regen 's nachts, straten blank, overdag lekker bewolkt en zo rond de 32 graden, heeeeel benauwd.
Laurenz is van de week met 2 toeristen gaan vissen vanaf een boot, hij had de vissersman opgebelt voor ze en toen vroegen ze of hij meewilde. Het was een beetje ruig op zee, ze vingen weinig, de toeristen hingen bleekjes over de railing. Laurenz met zn zeebenen had nergens last van. haha. maar weer geen vis..............gek he?

No comments:

Please follow me on Social Media