Tuesday, November 09, 2004

November 9, 2004.

zo, daar ben ik dan weer. Net terug uit Oranjestad, lekker geshopped met Dorien. het is geen strandweer (wel warm, maar geen zon en af en toe regent het), zul je net zien; precies op mijn enige vrije dag deze week, regen! alles gaat lekker, de regering op Aruba heeft besloten de Nederlanders minder strenge eisen op te leggen m.b.t. werk vergunning aanvraag. Tevens word de 4000 gulden bijdrage afgeschaft, geweldig he?
Dit houd in dat waarschijnlijk meer Nederlanders naar Aruba komen en legaal kunnen gaan werken, inclusief ziekenfonds, super!
Op het werk gaat alles prima, we houden onszelf lekker druk bezig. Gisteren hebben Laurenz en ik de strand bios bezocht bij Havana beach club. Shrek 2 speelde en die bekijk je dan vanaf een ligstoel op het strand, heerlijk. Af en toe zie je wat lichtjes boven de zee naar je toe komen, dan landt er weer een vliegtuig op Aruba. Leuke sfeer, veel stagaires die voor een prikkie even film komen kijken, heel relaxed.
Vandaag heb ik 2 kaartjes gekocht voor een optreden van dj Tiesto, die over 2 weken hier optreed, lekker een hele nacht dansen.
Tot gauw allemaal, love

No comments:

Please follow me on Social Media