Monday, March 21, 2005

uniformpje

leuk, vanmorgen mijn uniformpje gepast; bruin rokje, wit bloesje en een soort dasje met bloemetjes, echt heel erg tuttig, maar echt netjes. ik moet woensdag of donderdag beginnen.

Ik gaf aan dat ik een vakantie heb geboekt naar NL voor een groot familie feest, en ze reageerde heel positief, ik heb verteld dat ik op 17 mei de KLM avondvlucht heb (aankomst in Amsterdam 18 mei), retour 's middags 28 mei. nu maar hopen dat de KLM die vluchten nog vrij heeft voor me, haha.

Straks even de stad in om schoenen te kopen enzo, altijd leuk om een excuus te hebben om te shoppen. Dorien en ik gaan samen, later ontmoet in Laurenz op het strand om lekker te gaan zonnen, en hij gooit dan ook even een hengeltje uit bij zonsondergang................voor het eerst heeft hij 3 dagen vrij achter elkaar, ze wensen hem een prettige vakantie, ongelofelijk. 3 daagjes.
het is echt een Amerikaanse mentaliteit hier op Aruba, 6 dagen per week werken het hele jaar, en dan 2 weken vakantie doorbetaald, that's it. heftig he!
het is bijna 12 uur 's middags en hij slaapt lekker lang uit, bijna de klok rond, hij zal het wel nodig hebben.

No comments:

Please follow me on Social Media