Thursday, March 10, 2005

solliciteren

na 6 dagen rust en zonnebaden heb ik besloten maar eens in beweging te komen, ik word veel te bruin. Vandaag heb ik mijn eerste sollicitatie; bij het Renaissance resort in Oranjestad, voor een baan bij de front desk. Tevens ben ik begonnen met ontslakken, nu ik weinig energie verbruik tijdens mijn werkeloosheid, kan ik eindelijk eens gezond gaan doen en mijn darmen reinigen (alleen leven op fruit smoothies, kruidenthee, kruiden boillon, water en handje rijst 's avonds). Vandaag is dag 3 en het gaat me erg gemakkelijk af, geen energie verlies, ik slaap goed, zelden een honger gevoel; dit houd in dat ik dus genoeg reserves heb in mij lichaam die nu worden gebruikt. Ik kan dit erg lang volhouden maar denk dat ik 5 dagen aanhoud voor deze eerste ontslakking in mijn leven. Ik weet nu in ieder geval hoe gemakkelijk het is om niet te snoepen en niet naar caffeine te snakken, alles prima. Laurenz werkt nog steeds hard in de Plaza, de kostwinner van de familie (volgens mij is hij daar wel trots op), hij gaat ook nog 3 keer per week naar de fitness club. Ikzelf ga na het ontslakken wrak duiken met een ex collega. Life is good!
De KLM heeft geen vluchten meer op de datum die ik geboekt had, ze vertrekken niet meer op donderdag van Aruba naar Amsterdam. Ik had 19 mei geboekt en nu moet ik een alternatief gaan zoeken, waarschijnlijk 18 mei. Ik houd jullie op de hoogte. love x

No comments:

Please follow me on Social Media