Thursday, March 17, 2005

kort bericht

even kort; ik heb nog geen baan gevonden, ook niets gehoord uit mexico. We focussen nog op Aruba. Vandaag verkoop ik mijn auto want die heb ik voorlopig niet meer nodig. Alles gaat prima, heel relaxed zonder werk; ik ben al lekker bruin. Met Laurenz gaat ook alles prima, die is een paar daagjes vrij volgende week (hij werkt al 9 maanden lang 6 dagen per week en heeft nu eindelijk 3 dagen achter elkaar vrij geregeld; z'n werk noemt het een mini vakantie, triest he?) iedereen op Aruba werkt 6 dagen en dan 1 dag vrij, dat mag van ons wel iets minder maar helaas.......ook de banen waarop ik nu solliciteer (hotel en reisburo's) zijn voor een werkweek van 6 dagen per week, en maar 2 weken vakantie per jaar. kusjes x x x

No comments:

Please follow me on Social Media