Friday, August 01, 2008

Floris gefeliciteerd!


1 comment:

Anonymous said...

Hallo!



Na druk googlen kwam ik toevallig op uw site terecht. Ik las iets over een baan bij het renaissance hotel op Aruba al front office manager. Ik heb een vraag voor u.

Bent u hier nog steeds werkzaam of heeft u misschien een emailadres van een contactpersoon bij dit Hotel? Ik ben net afgestudeerd aan het HBO facility management en ben druk op zoek naar een baan aangezien ik per 5 september op Aruba zal verblijven. Ik heb stage gelopen op Curacao bij Hotel Kura Hulanda (leading hotels of the world) en wil erg graag weer aan de slag bij een hotel. Zou u mij kunnen helpen aan contactpersonen bij dit hotel? of mocht u meer contacten hebben van een ander hotel?



Met Vriendelijke groet,



Mirjam van der Zee
mirjamvanderzee@hotmail.com

Please follow me on Social Media