Wednesday, March 15, 2006

trouwring

yes!!!! Ik heb gisteren een nieuwe trouwring uitgezocht. Morgen kan ik hem ophalen (ze zijn hem aan het verkleinen voor me) en dan zal ik een foto laten zien op mijn blog. Een schattig klein gouden ringetje met kleine diamantjes.
By the way: ik heb nog steeds geen auto. Laurenz zijn auto en bootje staan nog steeds te koop, en we willen dan doorgaan met 1 scooter en 1 auto. Dus tot dat momentL samen de Chevrolet delen. Met 2 kussentjes in mn rug, kom ik net bij de gaspendaal.
Morgen gaan we lekker met alle meiden op de Jolly Pirates overdag, lekker snorkelen en rondzeilen, heerlijk.
's Avonds uit eten met z'n allen. (iedereen vrij, behalve Laurenz, balen!)
Natalie heeft al een baan gevonden in een koffie shopje, Lida heeft het erg naar d'r zin hier op Aruba (ze is bruin, joh!), ze vliegt vrijdag helaas alweer weg. Snik snik.
Laurenz en mijn vakantie komt ook steeds sneller dichterbij, joehoe......eind mei, nog maar 9 weken werken en dan lekker naar NL. Tot gauw!

No comments:

Please follow me on Social Media