Sunday, November 13, 2005

even bijkletsen

kan even niet slapen, we waren per ongeluk in slaap gevallen om 9 uur vanavond voor de tv in bed, jaja, we worden allebei een dagje ouder, haha, dus om 1 uur vannacht was ik opeens klaarwakker (mijn gebruikelijke tijd om naar bed te gaan). Laurenz slaapt lekker door en ik zit in de woonkamer (met een anti-muggen kaarsje onder de tafel) lekker te emailen. We zijn allebei een dagje vrij dus het geeft nix als ik niet genoeg slaap krijg vannacht, lekker siesta morgen op het strand. (of een Red Bull na de lunch, heerlijk). Mijn baan bij het Renaissance hotel is nog steeds erg leuk, en het bijbaantje bij de makelaar ook (www.wonenoparuba.nl)
Laurenz werkt nog maar 5 dagen per week bij de Plaza (dus een dagje extra vrij om te vissen en varen, hij ook blij), Dorien werkt nog maar 4 dagen in de week bij Que Pasa (meer tijd vrij om te shoppen). Alles gaat lekker z'n gangetje. Het regent behoorlijk veel; dit weekend bijna non-stop, hoort bij het regenseizoen, onze douche is ijskoud en de was wordt maar niet droog. De temperatuur ligt ietsje lager dan normaal, best wel lekker zo.
dag allemaal, tot mails.

No comments:

Please follow me on Social Media