Sunday, May 01, 2005

digitale camera

nou, dat was dan t einde van mn digitale camera, hij heeft er geen zin meer. batterijen verwisseld, memory stick eruit, erin. Nix helpt, hij doet niets meer. Voorlopig moeten jullie het dus doen met de laatste foto's die ik heb ge-download. snik snik...

over 2 weken en 2 dagen vlieg ik naar Nederland, ik heb er zo'n zin, ik kan niet wachten, heb al een stoeltje gereserveerd, outfit bij elkaar gezocht (3 lange broeken, 2 paar schoenen en een spijkerjack) veel heb ik niet dus dat word shoppen in Hengelo, jippie!!
op de terug weg probeer ik alle cd's van Laurenz mee terug te nemen naar Aruba dus dat zal wel bijbetalen worden voor overbagage.

Alles gaat goed, het is heerlijk warm, allebei tevreden op het werk, allebei weer een autootje (ouwe barrels, maar t rijdt), vrijdag avond gaan we samen naar dj Dimitri (VIP kaartjes), gezellig allemaal. Dorien is ook gelukkig op d'r werk, blij in d'r huisje, alles hopi bon.

kus aan allemaal, tot gauw x x x

No comments:

Please follow me on Social Media