Friday, January 21, 2005

lekker zonnetje 26 graden

Zo, eindelijk weer eens een berichtje uit Aruba. We maken niet zoveel spannends mee deze maand tot nu toe, Indiaas uit eten, een full moon part op het strand, bioscoopje pikken, werken neemt toch wel de meeste tijd op, alles gaat prima, we zijn gezond, alles gaat z’n gangetje.
Volgende week zal ik foto’s nemen in Dorien’s nieuwe huisje in Oranjestad (heel leuk en voordelig) ze is alweer aan een uitzet begonnen, zo grappig, de laatste 2 jaar heft ze gemeubileerd gehuurd en nu moet ze zelf pannen, borden, glazen, handdoeken, beddengoed, TV, enzo aanschaffen. Net alsof ze voor het eerst uit huis gaat.
Ik neem in de maand Februari de afdeling front office onder mijn hoede(de manager gaat een maand op vakantie). Eens zien hoe zoveel verantwoording voelt (15 personen). De beloofde promotie als front office manager gaat dus niet door voor mij, want de manager heft besloten te blijven. Ik ben er ergens wel opgelucht over; wat een zware baan, poe poe. Ik blijf wel lekker assistant van. Veel relaxter.
Dag allemaal, tot schrijfs x

No comments:

Please follow me on Social Media