Monday, December 27, 2004

de laatste

zo; even de laatste update van dit jaar 2004. maandag vandaag allebei vrij, werken tot oud en nieuw 6uur, dan party time. de Bingo (gezellige Hollandse bar in Noord) geeft een disco glitter feest na middernacht waar we naar toe gaan. Om het vuurwerk te bekijken om 12 uur, zijn we van plan naar de vuurtoren of naar de hooiberg te rijden (hoogste punt) en daar met een drankje het jaar uit te zwaaien. 1 januari vrij (Laurenz werkt vanaf 4 uur 's middags, nieuw jaars borrel in de Plaza). goede voornemens; Laurenz gaat door met de fitness club minstens 3 x per week, ik zal ook weer eens gaan bewegen in 2005, meer dansen minder stilzitten (het is af en toe zooooo warm, dan wil je niet staan springen). De fitness school waar Laurenz lid is heeft airconditioning dus dat is goed te doen, ze hebben ook avond klasjes met tae-bo en step aerobics, misschien meld ik me wel aan.......ik hoop in de zomer naar NL te komen en eind van het jaar naar Belize (bruiloft Simone en Andy?). love x x x

No comments:

Please follow me on Social Media